Gebruiksvriendelijke Interface
TrackingTime biedt een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface, waardoor tijdregistratie eenvoudig is voor zowel beginners als ervaren gebruikers.
TrackingTime is een meer allesomvattend alternatief voor Hubstaff, met automatische tijdregistratie, aanwezigheidsbeheer, medewerkersurenkaarten en integratie met HR-tools.
Schakel nu over!Optimaliseer loonadministratieprocessen en verbeter HR-workflows met behulp van TrackingTime, naast een uitgebreide tijdsbeheer- en urenoplossing.
Benut de flexibiliteit van aangepaste velden om relevante gegevens naadloos te integreren in jouw timesheets en sjablonen te maken voor aankomende projecten. Pas jouw workflow voor tijdregistratie aan om nauwkeurig aan te sluiten bij de unieke eisen van jouw team, wat leidt tot verhoogde productiviteit en verbeterde efficiëntie. Zeg vaarwel tegen saaie timesheets en verwelkom geoptimaliseerd workflowbeheer, een duidelijk voordeel ten opzichte van Hubstaff.
Wij geloven in het opbouwen van een betrouwbare werkcultuur die autonomie en vertrouwen van medewerkers bevordert. We begrijpen het belang van nauwkeurige tijdregistratie en declarabele uren, maar we weten ook dat het mogelijk is om dit te bereiken zonder toevlucht te nemen tot ingrijpende methoden zoals GPS-locatietracking en screenshots die doen denken aan 'Big Brother'.
Geef je team de mogelijkheid om nauwkeurige gegevens van computeractiviteiten bij te houden voor gestroomlijnde rapportage van werkuren. Verbeter tijdmanagement, taakprioritering en algemene productiviteit in lijn met individuele werkpatronen. Moedig het gebruik van AutoTrack in onze desktop-app aan om privacy te waarborgen en de vertrouwelijkheid van gegevens te handhaven.
Beheer alle activiteiten van je bedrijf. Houd de tijd bij, monitor projecten, voldoe aan interne en externe vereisten, rapporteer alles en meer!
Houd het werk van je team bij met een tijdsregistratieoplossing die geschikt is voor iedereen, ongeacht hun werkzaamheden, planning, locatie of stijl.
Bekijk het grotere geheel en richt je op het werk dat ertoe doet. Krijg een duidelijk overzicht van de voortgang om alles bij te houden en taken te prioriteren.
Online urenstaten stellen je bedrijf in staat om aan interne processen te voldoen zonder onnodige papierwerk in te vullen of tijdgegevens handmatig te verwerken.
Een dynamisch en productief team is afhankelijk van elk van zijn leden, dus het bijhouden van hun aanwezigheid wordt essentieel voor hun algehele succes.
Een oplossing gemaakt om aan wettelijke vereisten te voldoen zonder enige moeite. Verzamel, krijg toegang tot en sla nauwkeurige gegevens van medewerkers in- en uitklokken soepel op.
Val op met visueel aantrekkelijke en nauwkeurige tijdsrapporten om te delen met je klanten. Analyseer gegevens om doelen te stellen en je bedrijf vooruit te helpen.
TrackingTime is een krachtige en betrouwbare tijdregistratietool die je workflow kan stroomlijnen en je productiviteit kan verhogen.
TrackingTime biedt een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface, waardoor tijdregistratie eenvoudig is voor zowel beginners als ervaren gebruikers.
TrackingTime biedt concurrerende prijzen met transparante plannen, inclusief een gratis versie en betaalbare betaalde opties, waardoor TrackingTime een kosteneffectievere keuze is voor bedrijven.
TrackingTime biedt uitgebreide rapportage- en analysetools om gebruikers waardevolle inzichten te geven in hun tijdmanagement en productiviteit.
De taakbeheerfuncties van TrackingTime kunnen gebruiksvriendelijker en gestroomlijnder zijn dan die van Hubstaff.
100% automatic and customizable timesheets for teams
Plan, voer uit en monitor projecten van begin tot eind, terwijl je ook tijd bijhoudt en resources efficiënt beheert.
Projectmanagement SoftwareVerzamel, krijg toegang tot en sla nauwkeurige gegevens van medewerkers in- en uitklokken op om te voldoen aan wettelijke vereisten.
Urenstaten OnlineTrackingTime kan je helpen bij het monitoren van medewerkersaanwezigheid in real-time, het stroomlijnen van je workflow en het verhogen van je productiviteit.
Aanwezigheid App