Taken toewijzen
TrackingTime is een meer allesomvattend alternatief voor Toogl, met automatische tijdregistratie, aanwezigheidsbeheer, medewerkersurenkaarten en integratie met HR-tools.
Schakel nu over!Optimaliseer loonadministratieprocessen en verbeter HR-workflows met behulp van TrackingTime, naast een uitgebreide tijdsbeheer- en urenoplossing.
Ben je het zat om handmatig de tijdregistraties van je team bij te houden en urenstaten helemaal opnieuw te maken? Zoek niet verder dan TrackingTime! Met onze automatische urenstaten kun je afscheid nemen van de tijdrovende taak van handmatige tijdsregistraties. In tegenstelling tot andere tools, zoals Clockify, biedt ons platform volledig geautomatiseerde urenstaten op basis van het dagelijkse werk van je team.
Als je op zoek bent naar een oplossing voor aanwezigheidsbeheer, zoek dan niet verder. In tegenstelling tot Toggl bieden wij een volledige hub voor aanwezigheidsbeheer die automatische medewerkersurenkaarten en werkschema's omvat, allemaal op basis van hun tijdgegevens. Houd de aanwezigheid van je team bij en stroomlijn je loonadministratie- en HR-processen.
Wij geloven in het creëren van een betrouwbare werkcultuur die de autonomie en het vertrouwen van medewerkers bevordert. We begrijpen het belang van nauwkeurige tijdregistratie en declarabele uren, maar we weten ook dat dit mogelijk is zonder toevlucht te nemen tot invasieve methoden zoals GPS-locatietracking en schermafbeeldingen.
Beheer alle activiteiten van je bedrijf. Houd de tijd bij, monitor projecten, voldoe aan interne en externe vereisten, rapporteer alles en meer!
Houd het werk van je team bij met een tijdsregistratieoplossing die geschikt is voor iedereen, ongeacht hun werkzaamheden, planning, locatie of stijl.
Bekijk het grotere geheel en richt je op het werk dat ertoe doet. Krijg een duidelijk overzicht van de voortgang om alles bij te houden en taken te prioriteren.
Online urenstaten stellen je bedrijf in staat om aan interne processen te voldoen zonder onnodige papierwerk in te vullen of tijdgegevens handmatig te verwerken.
Een dynamisch en productief team is afhankelijk van elk van zijn leden, dus het bijhouden van hun aanwezigheid wordt essentieel voor hun algehele succes.
Een oplossing gemaakt om aan wettelijke vereisten te voldoen zonder enige moeite. Verzamel, krijg toegang tot en sla nauwkeurige gegevens van medewerkers in- en uitklokken soepel op.
Val op met visueel aantrekkelijke en nauwkeurige tijdsrapporten om te delen met je klanten. Analyseer gegevens om doelen te stellen en je bedrijf vooruit te helpen.
TrackingTime is een krachtige en betrouwbare tijdregistratietool die je workflow kan stroomlijnen en je productiviteit kan verhogen.
Ontwerp en delegeer. Organiseer op basis van prioriteit, wijs toe aan het team en krijg zaken gedaan.
Pas aan en pas aan aan de specifieke behoeften van jouw organisatie.
Beheer de verwachtingen van de klant en houd de voortgang van het project soepel bij.
Al jouw tijdregistratiegegevens in één centrale hub om tijd te beheren en bij te houden over meerdere projecten.
100% private en automatische tijdregistratie voor teams
Plan, voer uit en monitor projecten van begin tot eind, terwijl je ook tijd bijhoudt en resources efficiënt beheert.
Projectmanagement SoftwareVerzamel, krijg toegang tot en sla nauwkeurige gegevens van medewerkers in- en uitklokken op om te voldoen aan wettelijke vereisten.
Urenstaten OnlineTrackingTime kan je helpen bij het monitoren van medewerkersaanwezigheid in real-time, het stroomlijnen van je workflow en het verhogen van je productiviteit.
Aanwezigheid App