Onze Nieuwe Look en Roadmap: Een Vooruitblik
Het is al een decennium geleden dat we TrackingTime zijn gestart, en sindsdien is er veel veranderd. Met het oog op de komende tien jaar hebben we besloten om ons merk te vernieuwen om in lijn te blijven met onze product-roadmap en evolutie. We weten waar we naartoe willen, en we willen dat ons merk dat weerspiegelt. Het resultaat is een volledig nieuw imago dat past bij onze visie voor de toekomst van TrackingTime.
Het Herontwerpen van Ons Merk
De afgelopen jaren hebben we ons voornamelijk gericht op productontwikkeling. Daarom wilden we het roer omgooien en TrackingTime rebranden om beter te communiceren wie we zijn en waar we naartoe gaan.
Onze passie voor design maakte dit de perfecte gelegenheid om onze creatieve spieren te laten zien. We zijn aan de slag gegaan en hebben een nieuw logo en bijgewerkt kleurenschema gecreëerd. Hoewel we wilden dat de kern van ons merk herkenbaar bleef, vinden we dat deze frisse, vernieuwde look beter ons pad en onze doelen voor de toekomst weerspiegelt.
De Volgende Stappen
We zijn erg enthousiast om ons nieuwe imago te introduceren, terwijl we blijven streven om de uitdagingen van een snel veranderende werkomgeving het hoofd te bieden.
Onze missie is om MKB’s te helpen hun werk te beheren met een alles-in-één oplossing. Dat is wat ons drijft. We willen je dagelijkse taken vereenvoudigen, zodat je je tijd efficiënter kunt gebruiken.
Dankzij onze zorgvuldig samengestelde product-roadmap zijn we ervan overtuigd dat we je daarbij kunnen helpen. Zodat jij je kunt concentreren op wat echt belangrijk is: het werk dat je bedrijf vooruit helpt.
TrackingTime biedt alles wat je nodig hebt onder één dak. Je kunt werkuren, vrije tijd, werkroosters, aanwezigheid, projectvoortgang, planning, budgettering, rapporten en facturering beheren. Kortom, alles wat je nodig hebt om een bedrijf te runnen.
De Roadmap:
Projectbeheer
Dit jaar hebben we twee belangrijke nieuwe aangepaste weergaven uitgebracht: Projecttijdlijn en Bedrijfstijdlijn, waarmee je al je lopende projecten en hun voortgang kunt bijhouden en kunt zien hoe ze zich tot elkaar verhouden. En we streven ernaar om in de eerste maanden van 2023 nieuwe functies aan deze weergaven toe te voegen. Daarnaast zullen we nieuwe weergaven creëren om bedrijven te helpen hun projecten te visualiseren en naadloos online samen te werken. In de tussentijd, hier is wat je al kunt doen met beide tijdlijnen:
Projecttijdlijn
Deze weergave biedt een overzicht van alle belangrijke elementen van elk project, waardoor jij en je team alles samen kunnen beheren. Hierdoor kun je zien waar iedereen in je team aan werkt, wat de planning en communicatie kan verbeteren.
Bedrijfstijdlijn
Deze project-tijdlijn op bedrijfsniveau stelt je in staat al je projecten te organiseren en te visualiseren hoe elk project zich verhoudt tot de rest. Dit kan nuttig zijn voor jou en je team om werk en projecten te plannen, de productiviteit te verhogen en het teamwork te verbeteren.
We zullen je op de hoogte houden van de komende functies en verbeteringen voor de Project- en Bedrijfstijdlijnen.
Budgettering en Facturering
Na veel feedback te hebben verzameld over facturering, hebben we de derde iteratie bereikt, die meer landen en gebruikssituaties ondersteunt. En volgens onze roadmap hebben we veel verbeteringen gepland voor 2023 om onze facturen zo betrouwbaar mogelijk te maken.
Daarnaast streven we ernaar om project- en gebruikersbudgettering te verbeteren. We noemen het Tarieven & Kosten. We hebben net een nieuwe functie uitgebracht waarmee je verschillende tijdsperioden voor je team kunt creëren. Tarieven & Kosten is hierop gebaseerd, wat volgens ons de kern van de functie is. Begin 2023 zullen we een complete budgetteringsfunctie lanceren met een breed scala aan budgetteringsstijlen voor onze klanten om hun budgetten bij te houden.
Terwijl we wachten op deze geweldige updates, bekijk je de huidige status van deze facturering en enkele details van wat Tarieven & Kosten binnenkort zal brengen:
Facturering
Met deze functie stroomlijn je je factureringsproces. Via deze verbeterde versie kun je elke stap van het proces visualiseren en vastleggen, van concept tot open en betaald.
Bovendien kun je achterstallige facturen identificeren, een taal en valuta instellen voor elk van hen, tot 3 belastingen toevoegen, een factuur dupliceren indien nodig, en ze soepel exporteren naar Quickbooks. We hebben ons logo ook verwijderd.
Tarieven & Kosten
Zoals eerder vermeld, komt er in 2023 een verbeterde versie van deze add-on. Hiermee kun je facturabele projecten en taken instellen en geldigheidsperioden instellen voor de prijs en kosten van elk teamlid. Hierdoor wordt het een integraal onderdeel van projectbudgettering, waardoor je de mogelijkheid hebt om al je budgetten bij te houden op de manier die het beste bij je past.
Tijdregistratie
We hebben onze desktop- en mobiele apps opnieuw ontworpen. En binnenkort zullen we een nieuwe app toevoegen aan de familie, genaamd Autotrack. Zoals je je kunt voorstellen, zal Autotrack alle applicaties bijhouden die op een bepaald moment op je computer worden gebruikt. Maar maak je geen zorgen: Autotrack is ontworpen met privacy als kernwaarde. Geen informatie verlaat je computer. Deze gegevens zijn alleen toegankelijk voor jou en zijn alleen bedoeld als herinnering aan wat je de afgelopen dagen hebt gedaan.
Ondertussen, bekijk wat er nieuw is met de rest van onze apps:
Mobiele App
We hebben het menu verplaatst en de uur balk omhoog gebracht om de navigatie door de verschillende dagen te verbeteren door middel van een links-rechts veegbeweging. We hebben ook het formulier voor tijdinvoer verbeterd. Een nieuw taakontwerp biedt ook betere zichtbaarheid voor beschrijvingen, geschiedenisrecords, opmerkingen en uren. Je kunt nu al je taken organiseren, visualiseren welke zijn voltooid en takenlijsten toevoegen vanuit de app.
Verder hebben we de speler opnieuw ontworpen, zodat je gewoon op play kunt drukken en een lege taak kunt starten. Vervolgens kun je op het lijstpictogram naast de speler klikken om te selecteren welke taak je wilt bijhouden. Lekker soepel, toch?
Desktop App
Aan de andere kant kun je met de verbeterde desktop-app projecten en taken beheren. En met de verbeterde speler kun je gemakkelijk de tijdregistratie starten en stoppen.
Integraties
De Safari-extensie is ook dit jaar uitgebracht. Nu kun je tussen browsers schakelen en de Tracking Button gebruiken die in alle browsers is ingeschakeld. Bovendien hebben we nieuwe integraties uitgebracht met Figma, Coda, ClickUp en nog veel meer.
Aanwezigheidsregistratie
Dit is een geheel nieuw onderdeel van ons product dat enkele weken geleden is uitgebracht. Terwijl je TrackingTime gebruikt om werkuren bij te houden, begrijpen we dat het hebben van een tool voor het beheer van vrije tijd in de app een must is. Deze eerste integratie brengt feestdagen, aanvragen en goedkeuring van verlof, en de derde versie van tijdkaarten.
Verlof
Onze nieuwe nuttige add-on, Verlof, stelt werknemers in staat om vakanties en afwezigheden aan te vragen, die de beheerder kan goedkeuren of weigeren. Bovendien stelt deze tool het management in staat om het verlof van hun team te visualiseren op Pace en Uren, om ervoor te zorgen dat er altijd iemand beschikbaar is, terwijl vervelende herinneringen en onderbrekingen worden vermeden.
Tijdkaarten
Met de nieuwe versie van Tijdkaarten kunnen beheerders snel zien welke tijdkaarten ontbreken of onvolledig zijn. We hebben ook een betere tijdkaartpagina ontwikkeld, inclusief een unieke verzendknop en massabewerkingsopties. Bovendien hebben we nuttige automatiseringsfuncties toegevoegd, zoals herinneringen om tijdkaarten in te dienen, automatische indiening en blokkering van bewerkingen na een bepaalde periode.
Werkroosters met Geldigheidsperiode
Gezien het feit dat bepaalde leden van je team mogelijk hun roosters hebben gewijzigd, hebben we historische werkroosters mogelijk gemaakt. Hierdoor kun je een nauwkeurig overzicht behouden van het werkrooster van elke werknemer, zelfs als ze parttime zijn begonnen en nu fulltime werken. En je kunt lidmaatschapsperioden instellen of bewerken vanuit het profiel van elk lid.
Wat Deze Roadmap En Nieuwe Look Betekenen Voor Onze Toekomst
We hebben ons merk opnieuw ontworpen om te weerspiegelen hoe we geëvolueerd zijn sinds we ons bedrijf tien jaar geleden zijn gestart, met een oog op ons toekomstige pad, dat er geweldig uitziet! Ons nieuwe imago vertegenwoordigt onze groei en waar we vandaag staan, en trekt de lijn om onze toekomst te leiden. Met een complete zakelijke oplossing die zich kan aanpassen aan de cultuur van elk type bedrijf, zijn we van plan om samen met onze klanten te blijven groeien.