Taken toewijzen
Ontwerp en delegeer. Organiseer op basis van prioriteit, wijs toe aan het team en krijg zaken gedaan.
TrackingTime is een meer allesomvattend alternatief voor Everhour, met automatische tijdregistratie, aanwezigheidsbeheer, medewerkersurenkaarten en integratie met HR-tools.
Schakel nu over!Optimaliseer loonadministratieprocessen en verbeter HR-workflows met behulp van TrackingTime, naast een uitgebreide tijdsbeheer- en urenoplossing.
TrackingTime blinkt uit in geautomatiseerde tijdregistratie en elimineert handmatige inspanningen. In tegenstelling tot Everhour biedt het volledig geautomatiseerde timesheets voor nauwkeurige tracking. De gebruiksvriendelijke interface zorgt voor een soepele overgang voor teams. Met uitgebreide integratiemogelijkheden sluit TrackingTime naadloos aan bij jouw bestaande tools. Op maat gemaakte aanpassingen maken TrackingTime de superieure keuze voor efficiënt tijdbeheer.
Geef je team de mogelijkheid om nauwkeurige gegevens bij te houden van computeractiviteiten voor gestroomlijnde rapportage van werkuren. Verbeter tijdmanagement, taakprioritering en algehele productiviteit in lijn met individuele werkpatronen. Moedig het gebruik van AutoTrack in onze desktop-app aan om privacy te waarborgen en gegevensvertrouwelijkheid te handhaven.
Wij geloven in het creëren van een betrouwbare werkcultuur die de autonomie en het vertrouwen van werknemers bevordert. We begrijpen het belang van nauwkeurige tijdregistratie en declarabele uren, maar we weten ook dat dit mogelijk is zonder toevlucht te nemen tot ingrijpende methoden zoals GPS-locatietracking en schermafbeeldingen die doen denken aan 'Big Brother'.
Beheer alle activiteiten van je bedrijf. Houd de tijd bij, monitor projecten, voldoe aan interne en externe vereisten, rapporteer alles en meer!
Houd het werk van je team bij met een tijdsregistratieoplossing die geschikt is voor iedereen, ongeacht hun werkzaamheden, planning, locatie of stijl.
Bekijk het grotere geheel en richt je op het werk dat ertoe doet. Krijg een duidelijk overzicht van de voortgang om alles bij te houden en taken te prioriteren.
Online urenstaten stellen je bedrijf in staat om aan interne processen te voldoen zonder onnodige papierwerk in te vullen of tijdgegevens handmatig te verwerken.
Een dynamisch en productief team is afhankelijk van elk van zijn leden, dus het bijhouden van hun aanwezigheid wordt essentieel voor hun algehele succes.
Een oplossing gemaakt om aan wettelijke vereisten te voldoen zonder enige moeite. Verzamel, krijg toegang tot en sla nauwkeurige gegevens van medewerkers in- en uitklokken soepel op.
Val op met visueel aantrekkelijke en nauwkeurige tijdsrapporten om te delen met je klanten. Analyseer gegevens om doelen te stellen en je bedrijf vooruit te helpen.
TrackingTime is een krachtige en betrouwbare tijdregistratietool die je workflow kan stroomlijnen en je productiviteit kan verhogen.
Ontwerp en delegeer. Organiseer op basis van prioriteit, wijs toe aan het team en krijg zaken gedaan.
Pas aan en pas aan aan de specifieke behoeften van jouw organisatie.
Beheer de verwachtingen van de klant en houd de voortgang van het project soepel bij.
Al jouw tijdregistratiegegevens in één centrale hub om tijd te beheren en bij te houden over meerdere projecten.
100% private en automatische tijdregistratie voor teams
Plan, voer uit en monitor projecten van begin tot eind, terwijl je ook tijd bijhoudt en resources efficiënt beheert.
Projectmanagement SoftwareVerzamel, krijg toegang tot en sla nauwkeurige gegevens van medewerkers in- en uitklokken op om te voldoen aan wettelijke vereisten.
Urenstaten OnlineTrackingTime kan je helpen bij het monitoren van medewerkersaanwezigheid in real-time, het stroomlijnen van je workflow en het verhogen van je productiviteit.
Aanwezigheid App