Google Slides Time Tracking

Volg uw tijd direct vanuit Google Slides

Met de TrackingTime-extensie voor Chrome, Firefox, Safari en Edge verbetert u Google Slide met tijdregistratie. Ontvang automatische urenstaten en geniet van de uitgebreide analyse van TrackingTime.

Beginnen

14-day PRO trial included

over google slides

https://www.google.com/slides/about/

Basecamp is een op het web gebaseerde project samenwerkingstool waarmee groepen mensen bestanden kunnen delen, deadlines kunnen halen, taken kunnen toewijzen en feedback kunnen centraliseren. Naast de samenwerkingsfuncties bevat Basecamp ook projectsjablonen, automatische check-ins en planningshulpmiddelen, waardoor het een uitgebreide projectmanagementoplossing biedt voor teams van elke omvang.

Is TrackingTime makkelijk te verbinden met Google Slides?

Ja, er is geen installatie nodig. In slechts enkele klikken kun je direct vanuit Google Slides beginnen met het bijhouden van je tijd met de TrackingTime-extensie voor Chrome en Firefox.

Hoe werkt TrackingTime voor Google Slides?

Met de timer van TrackingTime kun je je tijd direct bijhouden binnen je projecten en taken in Google Slides.

Kan ik Google Slides verbinden met het gratis plan van TrackingTime?

Ja, TrackingTime maakt het mogelijk om verbinding te maken met Google Slides, zelfs als je op het gratis plan zit.

Waar is Google Slides handig voor?

Werken met Google Slides helpt je bij teamcommunicatie, het opstellen van vergaderagenda's, brainstormen, het delen van bestanden en het creëren van gedeelde agenda's, terwijl je elke uur bijhoudt door verbinding te maken met TrackingTime.

TIJDREGISTRATIE VOOR GOOGLE SLIDES

Start met het bijhouden van de tijd in Google Slides

Voeg tijdregistratie toe aan Basecamp 2 door deze drie eenvoudige stappen te volgen.
Het opzetten duurt slechts een paar minuten.

1

Meld je aan bij TrackingTime

Een alles-in-één oplossing om de operaties van jouw bedrijf te beheren. Volg de tijd, monitor projecten, voldoe aan interne en externe vereisten, rapporteer alles en nog veel meer!

Meld je aan
2

Installeer de TrackingTime-knop

Een extensie voor Chrome, Firefox, Safari en Microsoft Edge waarmee je de tijd kunt bijhouden binnen je favoriete productiviteitstools..

Installeer de Extensie
3

Houd je tijd bij in Google Slides

Log gewoon in op je Google Slide-account en begin meteen al je werk bij te houden.

Ga naarGoogle Slides

INTEGRATIES

Koppel TrackingTime aan de apps die je al dagelijks gebruikt

Synchroniseer TrackingTime met de tools die jouw team dagelijks gebruikt om aan te sluiten bij hun werkgewoonten. Op deze manier kunnen ze elke minuut bijhouden zonder te hoeven wisselen tussen apps.

Integraties

UITSTEKENDE BEOORDELINGEN

Vertrouwd door allerlei soorten klanten

We zijn trots om onze klanten te ondersteunen bij hun dagelijkse uitdagingen om hun werkdagen te verbeteren, en we waarderen hun positieve feedback.

  • Geweldig voor tijdregistratie, werkt het beste met de Chrome-extensie en de Android-app.


    on Chrome Web Store

  • Ik heb niet alle beschikbare functies gebruikt, maar voor mijn behoeften werkte het perfect. Hun klantenservice is zeer responsief en beleefd als het gaat om vragen die gesteld worden.


    on Chrome Web Store

Automatische tijdregistratie voor Google Slides

Installeer de extensie van TrackingTime voor Chrome, Firefox, Safari en Edge en houd al je werk bij in Google Slides.

Start for free

Inclusief een 14-daagse PRO-proefperiode

Inloggen met Google