Zendesk Time Tracking

Volg uw tijd direct vanuit uw Zendesk

Met de TrackingTime-extensie voor Chrome, Firefox, Safari en Edge verbetert u Zendesk met tijdregistratie.
Ontvang automatische urenstaten en geniet van de diepgaande analyses van TrackingTime.

Beginnen

14-day PRO trial included

over zendesk

https://www.zendesk.com/

Biedt on-demand helpdesksoftware aan, met dekking voor klantensupport, problematische tickets en een kennisbank. Geen installatie. Geen zorgen. Zendesk is webgebaseerde helpdesksoftware met een elegant ondersteuningsticketssysteem en een zelfbedieningsklantensupportplatform. Wendbaar, slim en handig.

Is TrackingTime eenvoudig te koppelen met Zendesk?

Ja, er is geen installatie vereist. Met slechts een paar klikken kunt u uw tijd bijhouden vanuit Zendesk met de TrackingTime-extensie voor Chrome en Firefox.

Hoe werkt de tijdregistratie in Zendesk?

Met de timer van TrackingTime kunt u uw tijd bijhouden binnen uw projecten en taken in Zendesk.

Kan ik Zendesk koppelen met TrackingTime's gratis plan?

Ja, TrackingTime stelt u in staat om verbinding te maken met Zendesk wanneer u het gratis plan gebruikt.

Waar is Zendesk handig voor?

Werken met Zendesk helpt u bij teamcommunicatie, vergaderagenda's, brainstormen, bestanden delen en gedeelde agenda's maken, terwijl u elk uur bijhoudt door verbinding te maken met TrackingTime.

TIME TRACKING FOR ZENDESK

Begin met het bijhouden van de tijd in Zendesk

Voeg tijdregistratie toe aan Zendesk door deze drie eenvoudige stappen te volgen.
De installatie duurt slechts enkele minuten.

1

Meld u aan bij TrackingTime

Een alles-in-één oplossing om de activiteiten van uw bedrijf te beheren. Houd de tijd bij, bewaak projecten, voldoe aan interne en externe vereisten, rapporteer alles en meer!

Aanmelden
2

Installeer de TrackingTime-knop

Een extensie voor Chrome, Firefox, Safari en Microsoft Edge waarmee u de tijd kunt bijhouden binnen uw favoriete productiviteitstools.

Installeer extensie
3

Houd uw tijd bij in Zendesk

Log gewoon in op uw Zendesk-account en begin direct al uw werk bij te houden.

Ga naar Zendesk

INTEGRATIONS

Voeg tijdregistratie toe aan de apps die u dagelijks gebruikt

Synchroniseer TrackingTime met de tools die uw team dagelijks gebruikt om aan hun werkgewoonten te voldoen.
Op deze manier kunnen ze elke minuut bijhouden zonder tussen apps te schakelen.

Integraties

TESTIMONIALS - GREAT REVIEWS

Vertrouwd door allerlei soorten klanten

We zijn er trots op onze klanten te helpen bij hun dagelijkse uitdagingen om hun werkdagen te verbeteren, en we waarderen hun positieve feedback.

  • Geweldig voor tijdregistratie, werkt het beste met Chrome-extensie plus Android-app.


    on Chrome Web Store

  • Ik heb niet alle beschikbare functies gebruikt, maar voor mijn behoeften werkte het perfect. Hun klantenservice is zeer responsief en beleefd als het gaat om vragen.


    on Chrome Web Store

Automatische tijdregistratie voor Zendesk

Installeer de extensie van TrackingTime voor Chrome, Firefox, Safari en Edge
en houd al uw werk bij in Zendesk.

Begin gratis

Inclusief 14 dagen PRO-trial

Inloggen met Google