Tijdregistratie voor Taskade

Registreer uw werktijden rechtstreeks in uw Taskade-projecten

Installeer de TrackingTime-extensie voor Chrome en breid Taskade uit met eenvoudige tijdregistratie.

In TrackingTime maakt u vervolgens in een handomdraai uw urenstaten.

Beginnen

14-day PRO trial included

over taskade

https://www.taskade.com/

Taskade geeft een nieuwe invulling aan de takenlijst door deze visueel, gestructureerd en collaboratief te maken met geïntegreerde berichten- en videochat op dezelfde pagina. Chat met collega’s en breng alle belangrijke processen in één app in kaart. Organiseren met Taskade is gemakkelijk, vriendelijk en leuk. Werk beter samen met uw team door uw lijsten en notities te delen met Taskade. Krijg uw werk snel gedaan. Taskade kan door individuen of teams worden gebruikt, thuis of op het werk (of waar dan ook!). Automatische synchronisatie betekent dat uw taken en notities altijd up-to-date zijn op elk apparaat.

Kan ik TrackingTime snel met Taskade integreren?

Ja, er is geen installatie nodig en het is binnen een paar minuten klaar. Na het installeren van onze browser-extensie voor Chrome en Firefox kun je je werktijden direct in Taskade registreren.

Hoe werkt TrackingTime in Taskade?

De TrackingTime-timer wordt in Taskade direct naast je projecten en taken weergegeven. Selecteer gewoon het project of de taak waaraan je wilt werken en klik eenvoudig op de timer. Als je klaar bent, klik je nogmaals op de knop om de timer te stoppen. Je tijdregistratie wordt in TrackingTime aangemaakt, evenals je Taskade-projecten en -taken, indien deze nog niet in je account bestaan.

Kan ik de Taskade-integratie gebruiken met het Free-plan van TrackingTime?

Ja, de Taskade-integratie met TrackingTime is beschikbaar voor alle gebruikers, ongeacht of ze de gratis versie of de premium versie gebruiken.

Waar is Taskade nuttig voor?

Taskade stelt zakelijke teams in staat om soepel samen te werken en biedt tal van tools voor teamcommunicatie, taakbeheer, bestandsdeling en meer. Door de integratie met TrackingTime kun je zien hoeveel tijd jij en je team investeren in jullie projecten en taken.

TASKADE TIME TRACKING

egin met het bijhouden van de tijd in Taskade

Voeg tijdregistratie toe aan Taskade door deze drie eenvoudige stappen te volgen.
De installatie duurt slechts een paar minuten.

1

Meld u aan bij TrackingTime

Een alles-in-één oplossing om de activiteiten van uw bedrijf te beheren. Registreer tijd, bewaak projecten, voldoe aan interne en externe vereisten, rapporteer alles en meer!

Aanmelden
2

Installeer de TrackingTime-knop

Een extensie voor Chrome, Firefox, Safari en Microsoft Edge waarmee u tijd kunt bijhouden binnen uw favoriete productiviteitstools.

Installeer Extensie
3

Volg uw tijd in Taskade

Log gewoon in op uw Taskade-account en begin met het bijhouden van al uw werkzaamheden direct.

Ga naar Taskade

INTEGRATIONS

Voeg tijdregistratie toe aan de apps die u dagelijks gebruikt

Synchroniseer TrackingTime met de tools die uw team dagelijks gebruikt om aan hun werkgewoonten te voldoen.
Op deze manier kunnen ze elke minuut bijhouden zonder tussen apps te schakelen.

Integraties

Getuigenissen

Vertrouwd door allerlei soorten klanten

We zijn er trots op onze klanten te helpen bij hun dagelijkse uitdagingen om hun werkdagen te verbeteren, en we waarderen hun positieve feedback.

  • Geweldig voor tijdregistratie, werkt het beste met de Chrome-extensie plus de Android-app.


    on Chrome Web Store

  • Ik heb niet alle beschikbare functies gebruikt, maar voor mijn behoeften werkte het perfect. Hun klantenservice is zeer responsief en beleefd als het gaat om vragen.


    on Chrome Web Store

TASKADE

Automatische tijdregistratie voor Taskade

Installeer de extensie van TrackingTime voor Chrome, Firefox, Safari en Edge
en houd al uw werk bij in Taskade.

Begin gratis

Inclusief 14 dagen PRO-proefperiode.

Inloggen met Google